Beskadigede varer og reklamationsret
Modtagne varer bør straks efterses for eventuelle skader og mangler. Er der synlige skader på den leverede vare har køber pligt til at notere det på fragtbrevet og der påskønnes billeder af de beskadigede varer. Nægtes modtagelse af de(n) beskadigede vare(r) skal eventuel reklamation meddeles til ByAlban inden returnering, og maksimalt 14 dage efter modtagelse af varen. ByAlban erstatter ikke varer, der er gået tabt eller forsinket som følge af force majeure.

Returvarer
ByAlban erstatter ikke indirekte tab hverken som følge af forsinket levering eller returnering af varer.
ByAlban kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle konsekvenser af anvendelsen af vores produkter og informationer, herunder afledte krav og konsekvenstab.
Kontakt os venligst forud for en returnering på enten mail eller telefon og oplys de returnerende varer. Returnering af varer skal ske maksimalt 14 dage efter modtagelse. Varen skal returneres ubrudt og ubeskadiget originalemballage.

Ved returnering af varer skal der påvises dokumentation for de(n) oprindelige ordre(r).

Returneres varer uden ByAlban er blevet kontakt forud, eller returneres varen i beskadiget tilstand, tillader vi os retten til at afvise modtagelsen og kreditering af varen. Returnering af åbnede kasser bliver ikke krediteret, hvis der er synlige tegn på brug og/eller at dele af varerne er fjernet fra kassen. Vi tillægger ikke noget administrationsgebyr for oprettelsen af kreditnotaer. ByAlban krediterer ikke specialdesignede produkter eller produkter med kunders eget logo.

Returneres en vare på grund af en fejl fra ByAlbans side dækker vi hele krediteringsbeløbet for varen(e). Forudsat, at fejlen meldes til ByAlban højst 3 arbejdsdage efter modtagelse af varen(e).

 Sidst opdateret: 24/03/2020 18:34