Salgs- & leveringsbetingelser
Salgs- & leveringsbetingelser
Følgende salgs- og leveringsbetingelser for ByAlban er gældende for salg af enhver vare og / eller ydelse fra ByAlban, medmindre de udtrykkeligt er fraveget eller modificeret ved anden skriftlig aftale.
Kundens angivelse af særlige eller generelle vilkår i udbudsmateriale, ordre, accept, købs betingelser m.v. anses ikke for en fravigelse af disse vilkår, medmindre ByAlban skriftligt har accepteret fravigelserne.
Produktinformation
På ByAlban.dk oplyses varens væsentligste egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til info@ByAlban.dk.
Variation i produkterne kan forventes, da produkterne bliver fremstillet af ægte blomster, græs eller anden naturlig materiale, og der tolereres derfor en variation i både størrelse, farve, dimensioner, lugt, tykkelse og vægt.
Eventuelle uoverensstemmelser omkring mål afgøres ud fra vores målestandarder.
Alle angivet mål omhandlende produkterne er ca. mål.
For nærmere information eller for forespørgsler på specifikke dimensioner bedes kunden kontakte os direkte.
Bestilling og kontaktinformation
Byalban /v Annemette Alban
Knudsen
Hudevad Byvej 28, 5792 Årslev
info@byalban.dk
+45 20 86 89 88
CVR: 43580639
Levering
Byalban leverer både til privat og erhverv. Kunden kan via webshoppen selv vælge leveringsmuligheder.
Forventet leveringstid for lagervarer er indenfor 1 - 4 hverdage efter bestilling. Vi tager forbehold for udsolgte varer og prisændringer.
Fri fragt ved levering ved køb for over kr. 500,- eksklusiv moms. Gælder kun for brofaste øer i Danmark. Tilbuddet gælder kun for ét leveringssted per ordre.
Byalban betaler ikke for ekstra leverings omkostninger hvis en forkert leveringsadresse er oplyst.
Alle ordre leveres som standard mellem kl. 08-16. Hvis der er angivet åbningstider ved ordreaflæggelse vil der blive forsøgt leveret indenfor åbningstiderne. Dette er ikke nogen garanti. Hvis forsendelsen forgæves er forsøgt leveret vil modtageren blive adviseret gennem en seddel i postkassen med relevant kontaktinformation. Det er herfra modtagerens ansvar at kontakte transportørfirmaet og aftale en genlevering eller afhentning af ordren.
Byalban tager ikke ansvar for forsinkede leveringer som følge af dette.
Hvis pakken er beskadiget og/eller der er fejl i forsendelsen skal dette noteres på fragtbrevet ved modtagelse af pakken. Det påkræves at modtageren fremskaffer en underskrift fra fragtmanden som bevis.
Ydermere skal der fremvises billedlig dokumentation på skaden. Byalban skal meddeles om skade og/eller fejl i forsendelse minimum 3 dage efter modtagelse.
Vi tager forbehold for ændringer i minimumspris for fragtfri levering.
Priser og betaling
Alle vores priser er opgivet i ExWork - dog fri fragt (DAP) ved køb over 500 kr. eks. moms. Alle angivne priser er eksklusiv moms. Der tages forbehold for prisændringer.
Betaling af faktura skal forekomme indenfor 8 dage fra levering medmindre andet er aftalt med Byalban.
Overforfaldne fakturaer kan tillægges rykkergebyr med en rentesats på 1,5 %.
Betaling foregår via webshoppen med de angivet muligheder. Heraf VISA og Mastercard.
Betingelser oplyst på Byalban.dk erstatter salgs- og leveringsbetingelser for alle tidligere betingelser oplyst i kataloger udgivet af Byalban.
Sidst opdateret: 23/10/2022